Ubul_the_shibe
Donation page
Kezdő, hobbi játékfejlesztő vagyok - a nagy sztori októberben indult a Tiktokról (ubul_the_shibe) és hamarosan találkozhatsz velem a Youtube-on is. Ha szeretnéd támogatni a munkásságomat, itt tedd meg.
Nem kötelező támogatni, de ha úgy döntesz megdobálsz egy kis apróval felkerül a neved a játék támogatói közé.

Demo hamarosan!

Donably-n nincs exkluzív tartalom, a játék pedig ingyenes! (Ubul's horror game - part 2)
Encsi
390 HUF  
I support
Támogatásod perceken belül
megjelenik az Alkotó számláján.
Meghívhatsz egy encsire - ne aggódj, az inszomniám már nem lehet rosszabb HEHE :D
csí
590 HUF Monthly
I support
Támogatásod perceken belül
megjelenik az Alkotó számláján.
Havi 1 csível támogathatsz - csak ne a tiktokon költs kérlek.
Sajtburesz
690 HUF  
I support
Támogatásod perceken belül
megjelenik az Alkotó számláján.
Az első tárgy a játékban mi más lehetett volna, mint egy sajtburi? Az easter egget eredetileg a Mekis sajtburi ihlette, de igazából BK párti vagyok így sajtburi helyett gyűjthető Whopperek találhatóak a mapon :D
Orisái donét
1090 HUF  
I support
Támogatásod perceken belül
megjelenik az Alkotó számláján.
Orisái tankcsaták után szabadon - Orisái donét! Szeretnék egyszer egy tripa A játékot lefejleszteni (mármint...azt mondták, merjek nagyot álmodni)
7 supporter

Update + link - 24.03.21.

Bekerült az Audio Settings (Options-ból vagy Pause menu/Options-ból elérhető).

A demo teszt alatt megtalált hibák javításra kerültek - kivéve a véletlen wallhack, erre még nem találtam megoldást.

A szemfülesek kiszúrhatták, hogy a stamina és a flashlight színe megváltozott.
Továbbá egy basic enemy ai is készült (Zoli készítette), de erről csak később számolok be bővebben.

Sokaknak tetszett a menü zene választásom ezért IDE kattintva bárki letöltheti. :)

GÉMDEV - 24.03.14.

A héten kerültek be új jumpscarek a játékba és a meglévőeken alakítottam egy kicsit. 

Sajnos a sztorira nem érkezett meg az ihlet, de ahogy tiktokon is említettem, a demo verziót be szeretném fejezni a héten. Nem minden demo tartalmaz sztorit, így ezen már kevésbé aggódom, inkább a játék hangulatára koncentrálok. 

Hogyan indult?

Unity-ben kezdtem a fejlesztést, azonban egy teljes havi munkám elszállt és a map stb. helyére egy darab szikla került. 2 hétig teljesen ki voltam akadva, végül újrakezdtem. Ekkor már jelezte az editor, hogy admin módban indul - ami nem támogatott - és nem is lehetett sehogy sem standard-re álltani (hiszen admin jogot se kapott soha...). Egy ideig ez nem okozott különösebb problémát, viszont vfx effektet már nem tudtam vele csinálni. Ez volt az a pont, amikor az Unity-t elengedtem. 

Ekkor váltottam Unreal Engine-re. Korábban már próbáltam, de sajnos a laptopban 8GB RAM volt, ami egy blank mapra és kb 4db szoborra elegendő. Azóta PC-n tevékenykedek, az erőforrás igényt leszámítva az UE-t jobb választásnak tartom kezdőknek, sokkal haladósabb és amíg visual scripting mellett döntesz, igazából elrontani sem lehet.

Tehát a projektet eddig összesen háromszor kezdtem újra. Az első nekifutás "Labyrinth of the Lost" néven futott, de szegény annyira Lost, hogy nem sikerült visszahozni. Ezért nemes egyszerűséggel az UE verzió az "Ubul's horror game - part 2" keresztnevet kapta. Már játszható és hamarosan indul az első körös demo teszt. Ha senkinél nem omlik össze, akkor természetesen bárki kipróbálhatja majd. :)

24.03.19. Tesztek

Vasárnap elkészült a v1-es demo build, több mint 4 órán keresztül 100%-on pörgött a proci. Ezt követően megindultak az első körös tesztek is.

Amit eddig megállapítottam:

- kevés a 20mp a zseblámpának

- nagyon sötét a pálya (alap fény a játékosnak?)

- nehéz megtalálni a kulcsot (kell visszajelzés)

- az elemek felvételéhez is kellene visszajelzés

- az épületbe belépve nem tölti be egyből a falakat és egy pillanatra átlátni a falakon..

Mivel első build, első demo stb ezért ezekre a hibákra számítani lehetett, továbbá az én monitoromon kicsit világosabb volt az egész. Ezeket a hibákat könnyen meg lehet oldani. A v2-ig ezeket javítom.


Következő fejlesztés: enemy ai